התקנת סוככים לגינות משותפות

אם יש לכם גינה משותפת בוודאי תשמחו לדעת שעם התקנת סוככים לגינות משותפות תוכלו לקבל פתרון מעולה לבעיית הצללה במיוחד בשמש הקיצית החמה והמסנוורת. עם מגוון נרחב של סוככים לגינות בצורות ודגמים שונים תוכלו לבחור את הסוככים שהכי מתאימים לגינה שלכם ולצרכים האישיים שלכם.

מהם סוככים לגינות וכיצד מבצעים בדק בית לאחר ההתקנה ?

סוכך הוא למעשה הגנה מעל המבנה עצמו על מנת לשמור עליו מפני פגעי מזג האוויר לאורך כל השנה. בקיץ הסוכך מגן עלינו מפני קרינת השמש החזקה  ואילו בחורף הסוכן מגן עלינו מפגני גשם, ברד ועוד. כמו כן , הסוכך מגן על הגינה מפני אבק, מפני השכנים שאוהבים לצפות על גינתנו באופן קבוע וכו'. התקנת סוככים לגינות משותפות מתבצעת באמצעות איש מקצוע אשר מתאים את הסוכך לסוג הגינה ולשטח עצמו.

בסוף העבודה חשוב להזמין חברת בדק בית המתמחה בביצוע ביקורות מבנים ובדיקות הנדסיות נוספות לסככות המותקנות .

חברת בדק בית מקצועית ואמינה תבטיח לכם כי המוצר אותו רכשתם איכותי ועמוד בכל התקנים

 

אילו סוגי סוככים קיימים?

קיימים כמה סוגי סוככים לגינות אשר כוללים:

סוככי זרועות- אלו סוככים אשר בנויים משלדת אלומיניום אשר מורכבת מברגים וצירים מנירוסטה. סוככי הזרועות ניתנים לפתיחה וסגירה בין אם זה בצורה ידנית או בצורה חשמלית. הסוככים משלבים יפה במראה הגינה ומגנים אוויר יוקרתית ונעימה לכל מי שנמצא בסביבה.

סוככי מרקיזולטה-  מדובר על סוככים מודרניים אשר מתאימים לגינות בסגנון מודרני. הסוככים דקורטיבים ועיצובם המיוחד משדר אווירה נינוחה ונעימה. סוככי הצללה אלו משדרים יוקרה ואיכות ומשדרגים את הגינה שלכם עד מאוד. מעבר לכך הם אינם תוחמים בצדיהם.

שמשיות- שמשיות שכיחות עד מאוד בגינות השונות הם מתאימות לרוב הגינות, נותנות הצללה בשטח פתוח והם פתרון אלגנטי ונוח עד מאוד במיוחד שמדובר על הצללה לגינות.

האם סוככים לגינה מתאימים לכל גינה?

סוככים לגינה מתאימים לרוב הגינות מאחר שישנם סוככים שמותאמים לגינות במיוחד, כמו שישנם סוככים למרפסות. בטרם התקנת סוככים לגינות משותפות יש לבדוק ביחד עם איש מקצוע ואף להתאים את סוג הסוכך לגינה עצמה. איש המקצוע יעזור לכם להתאים את סוג הסוכך לסוג הגינה ואף יעזור לכם בתהליך התקנת סוככים לגינות משותפות.

יתרונות התקנת סוככים לגינות משותפות

עם התקנת סוככים לגינות משותפות ניתן ליהנות היתרונות הבאים: ראשית, התקנת סוככים לגינות משותפים היא התקנה פשוטה וזולה אשר אינה מצריכה היתר עירייה כמו בפרגולות, אך ישנם סוככים שעשויים להתפרק ואשר אינם חזקים. שנית, הסוככים אינם יקרים וניתן להשיג אותם בקלות רבה. שלישית, רוב הסוככים עמידים לאורך זמן רב, במיוחד הסוככים שעשויים מאלומיניום. רביעית,

אילו פרמטרים אלינו להתייחס בעת בחירת סוכך לגינה

על מנת לבחור סוכך לגינה חשוב לשים לב לפרמטרים הבאים:

סוג הגינה שבה ימוקם הסוכך- האם מדובר על גינה גדולה או גינה קטנה יותר, באיזה סגנון מעוצבת הגינה עצמה.

מה תפקיד הסוכך- האם תפקידו של הסוכך הוא להצללה בלבד או כהפרדה בין גינות משותפות , האם רק נגד השמש ואז נצרך סוכך שמשיה או לאורך כל עונות השנה ואז נצטרך סוכך מאלומיניום או סוכך מרקיז ולטה.

עמידות הסוכך- האם הסוכך לגינה עמיד או לא עמיד ואם כן לכמה זמן הסוכך עמיד.

מחיר הסוכך- מהו מחיר הסוכך האם מדובר על מחיר נגיש או מחיר יקר יותר.

סוגי בדים - Citel

סוגי בדים - Citel

הבדים מיוצרים מחוט אקריליק מצופה טפלון
לפרטים

סוככי זרועות – Llaza

סוככי זרועות – Llaza

לעמידות ציפוי לתנאי מזג אוויר קיצוניים
לפרטים

מסך גלילה / סגירה למרפסת

מסך גלילה / סגירה למרפסת

מסכי הגלילה עם אופציה לידני/חשמלי
לפרטים

חומרים מתקדמים

חומרים מתקדמים

הפתרון המושלם לכל עונות השנה
לפרטים