קירוי פרגולות מאלומיניום

תקופת האביב היא זמן טוב לבדוק ולוודא שפרגולת האלומיניום שלכם מקורה, יציבה ועמידה על מנת להגן עליכם מפני מזג האוויר, בין אם זה השמש הקופחת או הגשמים והסערות. אז רגע לפני בדיקת קירוי פרגולת האלומיניום שלכם, בדקו האם היא מקורה בצורה אופטימלית? או שפגעי מזג האוויר השאירו את אותותיהם עליה. במידה ומזג האוויר פגע באפקטיביות הפרגולה שלכם, זה הזמן להתחדש בקירוי פרגולות מאלומיניום עמידים שיישארו לאורך זמן רב ויגנו עליכם בצורה הטובה ביותר.

מהו קירוי פרגולות מאלומיניום?

שמדובר על קירוי פרגולות מדובר למעשה על הגנה שהפרגולה מעניקה לנו מפני פגעי מזג האוויר לאורך כל השנה. בחורף מגן עלינו הקירוי מגשמים וסערות ואילו בקיץ מפני השמש החמה. כלומר היא נותנת לנו הצללה בימי הקיץ והגנה מפני הגשם בחורף. קירוי פרגולות מאלומיניום מספקים לנו את קירוי והצללה במגוון עיצובים קלאסיים ומודרניים המותאמים לפרגולה עצמה, ומגיעים במגוון נרחב של צבעים.

למה יש צורך בקירוי פרגולות אלומיניום?

קירוי פרגולות מאלומיניום הם הקירוי הטוב ביותר שתוכלו למצוא. מעבר לכך שפרגולת האלומיניום היא פרגולה חזקה ויציבה עד מאוד לעומת סוגי פרגולות אחרות. פרגולה זאת אינה מצריכה תחזוק שוטף כמו שאר הפרגולות וקלה עד מאוד לניקוי. ועל כן שחשובים על קירוי לפרגולה זאת חומר הסנטף הוא אחד החומרים הטובים ביותר שתוכלו לקבל עבור קירוי פרגולה מאלומיניום. החומר הקשיח, העמידות לאורך זמן, וההגנה על שטחים גדולים מתאימה עד מאוד לסוג פרגולת האלומיניום. מעבר לכך היא משמשת כסוכך לחניות ביתיות, פתחי תאורה, גגות קלים ועוד.

אילו סוגי קירויים קיימים ?

קיימים שני סוגים עיקריים לקירוי פרגולות בשוק: קירוי סנטף וקירוי פוליגל. קירוים אלה כולל קירוי פרגולות מאלומיניום יגנו על הפרגולה שלכם בצורה הטובה ביותר, ויחזיקו לכם לאורך זמן רב. קירוי פרגולות מאלומיניום יתאימו גם לקירוים אלו וגם לסוגי פרגולות אחרות.

. קירוי סנטף – קירוי העשוי מחומר פלסטי קשיח ועמיד לתנאי האקלים של ארצנו לאורך כל השנה. קירוי זה מסנן את קרני השמש UV אשר אנו חשופים אליהם במהלך כל שעות היום, מדובר על קרניים חזקות ביותר שעלולות לפגוע בנו. חומר הסנטף הוא חומר צפוף במיוחד ועמיד לתקופה ארוכה של מעל 20 שנה. התקנתו היא פשוטה ביותר, ושקיפותו הגבוהה היא ממש כמו חלון. מעבר לכך קל עד מאוד לנקותו אות והוא מאפשר קירוי על פני שטחים גדולים. לכן אם יש לכם שטח גדול קחו זאת בחשבון. מעבר לכך, ניתן להתקינו על כל קונסטרוקציה.

קירוי פוליגל- קירוי זה עשוי מלוחות פולי קרבונט אשר מגיעים בעובי שונה ובצבעים שונים, מתוכם ניתן לבחור את הקירוי שמתאים לצרכים האישיים שלכם. הוא קל מאוד להתקנה,משקלו קל והוא ניתן להתקנה על פני שטחים גדולים מאוד. מעבר לכך, הוא מאפשר גמישות עיצובית וניתן להתקינו גם על קונסטרוקציה עגולה מאחר שהוא גם מתקפל לעיגול.

סוגי בדים - Citel

סוגי בדים - Citel

הבדים מיוצרים מחוט אקריליק מצופה טפלון
לפרטים

סוככי זרועות – Llaza

סוככי זרועות – Llaza

לעמידות ציפוי לתנאי מזג אוויר קיצוניים
לפרטים

מסך גלילה / סגירה למרפסת

מסך גלילה / סגירה למרפסת

מסכי הגלילה עם אופציה לידני/חשמלי
לפרטים

חומרים מתקדמים

חומרים מתקדמים

הפתרון המושלם לכל עונות השנה
לפרטים