איך לבחור סוככים נגד גשם?

סוככים נגד גשם – האקלים בישראל משתנה, כמו בשאר העולם, ואנו עדים לשינויים גלובליים במזג האוויר כמו קיץ חם יותר, סופות גשם בחורף וכדומה. כדי לנצל את  המרפסת, את הגג או את החצר כל ימות השנה, מומלץ להתקין סוכך קבוע או עם זרועות. עם זאת, כאשר רוצים ליהנות מישיבה בחוץ גם בחורף, ובמיוחד כאשר יורד גשם, יש להתקין סוכך ייעודי העמיד בפני רוחות וגשמים.

בעוד סוככי זרועות מתאימים בעיקר לעונת הקיץ ומאפשרים להגן עלינו מפני השמש היוקדת, כאשר מזג האוויר בחוץ סוער וכשנושבת רוח חזקה, עלינו לסגור את הסוכך כדי להימנע מתקלות ומשבירת הזרועות. לכן, חשוב לפנות לחברה מקצועית המתמחה בכל סוגי הסוככים, ולאחר ייעוץ נוכל לבחור בדגם המתאים ביותר לצרכים הייחודיים שלנו ולמאפייני המרפסת או החצר.

התקנת סוככים נגד גשם המתאימים לחורף

כדי לבחור סוכך נגד גשם, חשוב להבין אילו דגמים מתאימים לאקלים ולמזג אוויר חורפי. יש לזכור כי האקלים בארץ משתנה, ובחורף מנשבות רוחות חזקות שיכולות להגיע במקרים מסוימים ל-60 קמ"ש ואף למעלה מכך. כמו כן, הממטרים יורדים בבת אחת ואינם מתפזרים לאורך כל עונת החורף, לכן מדובר בכמויות משקעים גבוהות, ורק סוכך חורף יכול לספק עבורנו פתרון מושלם.

חשוב להדגיש כי הרוח היא האויב הגדול ביותר של סוככי זרועות: רוח חזקה עלולה לגרום לנזק בלתי הפיך לזרועות, לכן כדאי לבחור בפתרון ייעודי ועמיד כמו סוכך קבוע בעל מסגרת עמידה וחזקה, סוככי מסך ומסילה ודגמים איכותיים ועמידים נוספים.

בחירת הסוכך לחורף תלויה בפרמטרים שונים, בין היתר אם גרים בבתים בעלי גגות רעפים, מהו גודל הסוכך שרוצים להתקין, האם זקוקים לסגירה הרמטית בחורף כדי לנצל את המרפסת או על מנת לשבת בחצר גם כאשר קר ויורד גשם וכן הלאה. למעשה, יש לבחור סוכך נגד גשם בהתאם למטרות ולאופן השימוש הרצוי על ידי הלקוח, ובהתאם לאפיון צורכי הלקוח יכולה החברה להתאים עבורו את המוצר הנכון והמתאים ביותר.

פגישת ייעוץ בבית הלקוח

יש חברות המציעות פגישת ייעוץ בבית הלקוח, ללא עלות או התחייבות מצדו. מטרת הפגישה היא לבדוק את מאפייני המקום בו הלקוח מעוניין להתקין סוכך, להבין את צרכיו ואת מטרותיו, ובהתאם לכך החברה תספק עבורו את הפתרון המושלם. סוכך אינו מוצר שקונים כל שנה – מדובר בהשקעה לשנים ארוכות, לכן כדאי לבחור בסוכך חורף חזק ועמיד המבטיח הגנה מלאה מפני הגשם, תחזוקה פשוטה ועמידות גבוהה בפני מים, קורוזיה ופגעים אחרים.

 

סוגי בדים - Citel

סוגי בדים - Citel

הבדים מיוצרים מחוט אקריליק מצופה טפלון
לפרטים

סוככי זרועות – Llaza

סוככי זרועות – Llaza

לעמידות ציפוי לתנאי מזג אוויר קיצוניים
לפרטים

מסך גלילה / סגירה למרפסת

מסך גלילה / סגירה למרפסת

מסכי הגלילה עם אופציה לידני/חשמלי
לפרטים

חומרים מתקדמים

חומרים מתקדמים

הפתרון המושלם לכל עונות השנה
לפרטים